لوله گازی و تست سپاهان

خرید لوله گازی و تست سپاهان از شرکت توسعه تجارت رهام فلز

z

e

l

e

f

m

a

h

o

R

ضخامت

"1/2

"3/4

1

"11/4

"11/2

"2

"21/2

"3

"4

"5

"6

"8

2.5













2.8












3













3.5













4













4.4













4.8













5













6













لیست قیمت لوله گازی و تست سپاهان

لوله گازی و تست سپاهان

لوله گازی و تست در مقایسه در مقایسه با بسیاری از لوله‌های مشابه نیازی به تعریف زیادی ندارد، زیرا همان گونه که از نام این پیدا می‌باشد طیف گسترده‌ای از این لوله پرکاربرد در صنعت گاز و انتقال سیالات گازی میرد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل انتخاب بهترین لوله گازی در ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که برای گاز رسانی ساختمان به لوله‌هایی نیاز است که در مقابل تحمل فشار گاز، توانایی بالایی داشته باشند. لوله گازی و تست سپاهان از نوع لوله‌های روکار می‌باشد که جزو پرفروش‌ترین لوله‌های تست گاز می‌باشند و بیشتر برای انتقال گاز‌های خانگی، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت لوله گازی و تست سپاهان به عوامل مختلفی مانند: ضخامت لوله، سایز لوله، وزن لوله و همچنین کاربد آن بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت لوله گازی و تست مناطق مسکونی با قیمت لوله تست گاز نیروگاه‌ها و صنایع پتروشیمی تفاوت دارد.

مصارف لوله گازی و تست سپنتا

علاوه بر لوله گازی و تست سپاهان، لوله گازی ساوه و لوله گازی سپنتا از دیگر لوله گازی و تست های موجود در بازار است. لوله‌های نامبرده در صنایع و موارد مختلف قابل استفاده بوده و برای انواع انتقالات گازی مناسب هستند. از کاربرد های دیگر لوله گازی و تست سپاهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سامانه‌های هیدرولیک و هوای فشرده

مجتمع‌های مسکونی

انواع سوله‌های صنعتی

کارخانه‌های کوچک و بزرگ

کارخانه‌های پتروشیمی

صنعت گازرسانی و انتقالات مایعات گازی

پالایشگاه‌های نفتی

نیروگاه‌های تولید الکتریسیته

موارد مهم جهت خرید لوله گازی و تست سپاهان

همانطور که می‌دانید جهت خرید لوله گازی و تست سپاهان بایستی در برحسب نیاز و کاربرد مدنظر، سایز و ضخامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید که این کار از طریق جدول بالا به سادگی امکان پذیر است علاوه بر مورد گفته شده بایستی به دیگر مواردی که در ذیل ذکر شده است توجه نمایید:

 

لوله گازی و تست سپاهان را از نمایندگی‌های معتبر سپاهان تهیه فرمایید.

 

برای خرید لوله گازی و تست سپاهان به برند و استاندارد تولید لوله توجه فرمایید.

قیمت لوله گازی و تست سپاهان

فروش انواع لوله گازی و تست سپاهان برحسب سایز و ضخامت آن‌ها (درج شده در جدول بالا) مشخص می‌شود و این قیمت‌ها روزانه در سایت رهام فلز بروزرسانی می‌شود، چنانچه می‌خواهید از قیمت لوله مورد نظر خود بر اساس رده و سایز آن مطلع شوید صفحه لوله گازی و تست سپاهان سپندار لوله را مشاهده کرده و از قیمت‌های به‌روز لوله گازی و تست آگاهی یابید.

 

خرید لوله گازی و تست سپاهان

مجموعه رهام فلز در تلاش است تا با آسان ترین و سریع ترین روش‌ها، بتوانید انواع لوله گازی و تست را تهیه بفرمایید، در همین راستا می‌توانید به صورت دریافت پیش فاکتور از سایت رهام فلز یا با شماره تلفن  02166316362 تماس حاصل نمایید و محصول خود را خریداری نمایید.

فقط با یک تماس کالای خود را خریداری نمایید!

پرسش و پاسخ

لوله گازی و تست چه کاربردهایی دارند؟

لوله های گازی و تست که جزو لوله‌های درزدار می‌باشند کاربرد بالایی را در تاسیسات ساختمانی دارد. لوله‌های تست گاز نوعی از لوله های فلزی هستند که به منظور انتقال جریانات گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور از حساسیت بالاتری هنگام ساخت و استفاده برخوردار هستند. همانطور که در قبل نیز گفته شد لوله‌های تست گاز کاربرد زیادی در تأسیست دارد که برخی از کاربرد‌های آن به شرح زیر است:

انتقال مایعات
گاز رسانی
پتروشیمی
انتقال محتوای مخازن
انتقال آب
ساخت و ساز
معدن، کشتی سازی
پروفیل
سازه های فلزی
انتقال نفت

درباره ما

شرکت توسعه تجارت رُهام فلز با سابقه طولانی 16 سال سابقه در بازار آهن و تیم حرفه ای می کوشد تجربه متفاوتی رو نسبت به خرید انواع لوله های گازی، گالوانیزه و مانیسمان را به خریداران ارائه دهد.

تماس با ما

شرکت توسعه تجارت رُهام فلز
تهران ، بازارآهن شادآباد ، بلوک28 (مجتمع نمونه پارس)، طبقه اول پلاک 8

ایمیل:

  • roham.metal@yahoo.com

تلفن های تمـــاس:

کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت توسعه تجارت رُهام فلز محفوظ است.