لوله گازی و تست ساوه

خرید لوله گازی و تست ساوه از شرکت توسعه تجارت رهام فلز

لیست قیمت لوله گازی و تست ساوه

z

e

l

e

f

m

a

h

o

R

ضخامت

"1/2

"3/4

1

"11/4

"11/2

"2

"21/2

"3

"4

"5

"6

"8

2













2.3













2.5













2.8













3













3.3













3.5













4













4.4













4.8













5













6













لوله گازی و تست ساوه

کارخانجات نورد و پروفیل ساوه در سال ۱۳۵۴ با هدف تولید انواع لوله و پروفیل‌های فولادی تأسیس و بهره برداری گردید. از سال ۱۳۵۴ کارخانجات نورد و پروفیل ساوه، تولید انواع لوله و پروفیل فولادی را آغاز کرده است. لوله گازی ساوه یکی از بهترین و معتبرترین برند‌های موجود لوله گازی و تست در کشور بوده که با استفاده از بروز‌ترین روش‌ها و با به کارگیری استاندارد‌های روز دینا اقدام به تولید تست گازی در سایز‌های متفاوت می‌کند. لوله تست گازی ساوه در وزن‌ها و اندازه‌های متفاوت تولید و روانه بازار صنعت می‌شوند، کارخانجات لوله و پروفیل ساوه با روکش کردن لوله‌های تولیدی خود باعث افزایش طول عمر لوله‌ها می‌شوند. لوله گازی ساوه با توجه به سایز و اندازه هر لوله دارای قیمت مجزا و جداگانه ای می باشد که با توجه به عوامل زیادی متغیر می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت لوله گازی و تست ساوه و اتصالات آن به جدول پایین مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که کارخانه لوله و پروفیل ساوه انواع لوله گازی را در دو مدل لوله گازی روکار و لوله گازی توکار تولید می نماید.

مصارف لوله گازی و تست ساوه

سامانه‌های هیدرولیک و هوای فشرده

مجتمع‌های مسکونی

انواع سوله‌های صنعتی

کارخانه‌های کوچک و بزرگ

کارخانه‌های پتروشیمی

صنعت گاز رسانی و انتقالات مایعات گازی

پالایشگاه‌های نفتی

نیروگاه‌های تولید الکتریسیته

هر محیطی که نیاز به گاز رسانی در آن وجود داشته باشد.

انواع لوله گازی و تست ساوه

لوله گازی براساس عوامل مختلفی دسته بندی می‌شود، یکی از دسته بندی‌های مهم لوله گازی و تست ساوه دو نوع لوله گازی توکار و روکار  است که در  ذیل این دو نوع لوله شرح داده شده است.

لوله توکار: این لوله ها به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل آسیب و خوردگی‌ها دارد، اغلب برای پروژهایی در سطح بزرگ، برای مثال انتقال گاز از تهران به اصفهان استفاده می‌شود.

لوله روکار: این نوع لوله به سبب عدم مقاوت در برابر آسیب‌ها و ضربات نسبت به لوله‌های توکار اغلب برای لوله کشی در درون ساختمان‌ها استفاده می‌شود، لوله روکار به دلیل داشتن کاربرد محدود نسبت به لوله توکار از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

قیمت لوله گازی و تست ساوه

فروش انواع لوله گازی و تست ساوه برحسب سایز و ضخامت آن‌ها (درج شده در جدول بالا) مشخص می‌شود و این قیمت‌ها روزانه در سایت رهام فلز بروزرسانی می‌شود، چنانچه می‌خواهید از قیمت لوله مورد نظر خود بر اساس رده و سایز آن مطلع شوید صفحه لوله گازی و تست سپاهان سپندار لوله را مشاهده کرده و از قیمت‌های به‌روز لوله گازی و تست آگاهی یابید.

 

خرید لوله گازی و تست ساوه

مجموعه رهام فلز در تلاش است تا با آسان ترین و سریع ترین روش‌ها، بتوانید انواع لوله گازی و تست را تهیه بفرمایید، در همین راستا می‌توانید به صورت دریافت پیش فاکتور از سایت رهام فلز یا با شماره تلفن  02166316362 تماس حاصل نمایید و محصول خود را خریداری نمایید.

فقط با یک تماس کالای خود را خریداری نمایید!

پرسش و پاسخ

لوله گازی و تست چه کاربردهایی دارند؟

لوله های گازی و تست که جزو لوله‌های درزدار می‌باشند کاربرد بالایی را در تاسیسات ساختمانی دارد. لوله‌های تست گاز نوعی از لوله های فلزی هستند که به منظور انتقال جریانات گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور از حساسیت بالاتری هنگام ساخت و استفاده برخوردار هستند. همانطور که در قبل نیز گفته شد لوله‌های تست گاز کاربرد زیادی در تأسیست دارد که برخی از کاربرد‌های آن به شرح زیر است:

انتقال مایعات
گاز رسانی
پتروشیمی
انتقال محتوای مخازن
انتقال آب
ساخت و ساز
معدن، کشتی سازی
پروفیل
سازه های فلزی
انتقال نفت

درباره ما

شرکت توسعه تجارت رُهام فلز با سابقه طولانی 16 سال سابقه در بازار آهن و تیم حرفه ای می کوشد تجربه متفاوتی رو نسبت به خرید انواع لوله های گازی، گالوانیزه و مانیسمان را به خریداران ارائه دهد.

تماس با ما

شرکت توسعه تجارت رُهام فلز
تهران ، بازارآهن شادآباد ، بلوک 8(مجتمع نمونه پارس) ،طبقه اول  پلاک 8

ایمیل:

  • roham.metal@yahoo.com

تلفن های تمـــاس:

کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت توسعه تجارت رُهام فلز محفوظ است.